Friday, January 4

Bahang asrama kian dirasai.


 

Assalamualaikum and big Hi ! So how your day ? Awesome ke maseeem ? Hahaha Chill okay :) Okay dah dapat rasa bahang asrama ? Tak ?! Kau kulit biawak mungkin.  Kahkahkah ! Ahad, 6 Januari 2013 akan ku tinggalkan segala gadget yang terdapat di rumah, segala alat musik yang ku sayangi di rumah, katil yang cantik, tilam yang empuk, aircond yang awesome, myvi yang comel, vellfire debap, mercedes papa yang laju macam garuda. Bye korang *waving hand* Ini semua disebabkan Asrama ! Ya Asrama sekolah ehh ?! salah ! Kolej Vokasional Perdagangan ! Erghh -..-"


Oleh yang demikian, *fuuuh bm aku* saya akan menjadi Senior of the year xD dan bergelar pelajar tingkatan 5 yang akan menduduki SPM yang akan menentukan masa depan saya. Azam tahun ini ialah untuk menebus kembali keputusan PMR saya yang suam suam kuku itu. Insyallah kalau diizinkan oleh-Nya 8A milik saya. Amin Ya Allah *cepat semua semuanya cakap Amin untuk saya*


Tumblr_m4jg65yl6g1r3e62yo1_500_large


Soooo, this will be the last post. Maybe Kahkahkah ! So take care everyone. Belajar rajin-rajin okay ? Jangan dok bercinta je. Belum comfirm lagi dia bakal jadi imam atau makmum awak :') Nanti hang jugak yang merana. So lek lek chill. Just follow the flow. Okay bye. Assalamualaikum :*

terime kasih adek manis datang lagi :)